Oko w oko z  klientem

Rynek Hurtowy Bronisze to największe w Polsce i Europie Środkowo-
-Wschodniej centrum hurtowej dystrybucji owoców, warzyw i kwiatów. Każdego dnia kilka tysięcy samochodów wjeżdża na teren Rynku, aby sprzedać bądź kupić te właśnie produkty. Odbiorcami są sklepy, hurtownie, restauracje, kwiaciarnie, catering.

str_10_0800
image-1074
Oferta Rynku Hurtowego Bronisze to oferta B2B. Jednak mimo oferty skierowanej do biznesu, przedsiębiorcy zawsze mają na uwadze ostatecznego odbiorcę czyli konsumenta. Wszyscy zadają sobie sprawę, że od tego gdzie i ile kupi przykładowy Kowalski zależy kondycja sklepu, dystrybutora, producenta i importera. Stąd towarzyszące Rynkowi hasło Bronisze w hurcie cenimy detale. W ubiegłym roku wprowadzono obowiązek posiadania przez sprzedających na placach handlowych, karty identyfikacyjnej produktu i sprzedawcy.
Jak podkreślają zarządzający obiektem, ta forma identyfikacji pozbawia anonimowości sprzedawców i jest to jeden z kroków, które prowadzą do zapewnienia bezpiecznego obrotu żywnością. Klient ma pewność, że produkty sprzedawane w Broniszach są oznaczone co do tego, kto je wprowadza do sprzedaży i z jakiego kraju pochodzą. Chcemy doprowadzić do tego – mówią pracownicy Rynku – aby konsument zaczął poszukiwać produktów sprzedawanych w Broniszach, a to prowadzi do sprzedaży pod marką własną.

Mój sklep, mój dostawca, mój rynek
Konsolidacja klientów wokół Rynku Hurtowego Bronisze to nowa długofalowa strategia tej spółki. Firma chce podnieść jakość produktów dystrybuowanych przez przedsiębiorców, tak aby można je było sprzedawać pod nową marką handlową, która trafi do tradycyjnych sklepów. Jednym z elementów nowego projektu jest także systemowe rozwiązanie obrotu opakowaniami.
 

Rynek Hurtowy Bronisze chce w najbliższym czasie dostosować standardy dystrybucji do wymagań i oczekiwań klientów, wprowadzić nowe rodzaje opakowań. Zapewnić zarówno dystrybutorom jak i kupcom – właścicielom sklepów wsparcie marketingowe, aby produkty sprzedawane pod marką zainteresowały konsumentów.
W opinii zarządu spółki projekt ma stanowić wsparcie dla uczestników obrotu w zahamowaniu niekorzystnych trendów w sferze handlu tradycyjnego. Wartości ważne dla konsumentów, takie jak: jakość, świeżość, regionalność, określony standard Basic CMYKsprzedaży znajdą odbicie w towarach sprzedawanych przez certyfikowanych dostawców. To zaś wpłynie na większe zainteresowanie konsumenta czyli odbiorcy końcowego. Wraz z ofertą handlową zostaną podjęte działania informacyjno-reklamowe, skierowane do konsumentów, podkreślające walory markowych produktów.
Klienci są coraz bardziej wymagający, doceniają jakość i to, że sklep jest „blisko domu”. Oczekują także, że handel tradycyjny połączy elementy handlu nowoczesnego. Co oznacza, że klienci chcieliby, aby sklep, w którym kupują był tzw. „ich sklepem”, oczekują dobrego kontaktu ze sprzedawcą, ale także starannej ekspozycji towaru, elastyczności w dopasowaniu się do potrzeb lokalnych i ofert tzw. promocyjnych.

No comments yet.

Join the Conversation